Vara någons andrahandsval? Nej tack

Okej, min livssituationär lite torr just nu. Det inser man när någon säger: "Jag får se om vi ska ut. Kan ringa dej om det inte blir något så kan vi göra något istället.". Underförstått betyder det ungefär: "Jag vet redan att du inte har något bättre för dig vilket är bra för mig om mina planer skiter sig. För då kan jag ringa dig o så kan vi göra nåt.". Fy fan för den tanken och fy fan för den som tänkte den. Men allra mest, fy fan för att jag faktiskt inte gör något roligt och spännande ikväll. Egentligen hade jag velat åka bort över den här helgen. Men den jag vill besöka har förhållande och vi vet ju alla att det är ett big no-no att störa just på denna komersiella jippo-dag.

Saknar tiden när det var en naturlighet att man skulle ut iaf lördag, och nästan alltid fredag, och varför inte onsdag med. Good times. Men så kan man ju inte jämt leva heller, det funkar inte riktigt. Kanske i teorin men inte i praktiken. Men som student funkade det!

Men men det löser sig snart. Snart snart kommer allt ordna sig med jobb och bostad och då kommer jag få tillbaka en vardag med rutiner. Träning, mat, fika, fest, dejter och allt det där. Våren är ju för fan på väg med. Det löser sig

Ha en skön fredag folket.
På Återseende.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Har du varit in på jobstar.se

Finns ju hur många jobb som helst!!



2009-02-13 @ 17:35:28
Postat av: tess

det är samma jobb som ligger på ams i princip, men tack för tipset:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback