like any new arrengement is going to make a difference

Ställde klockan på åtta idag. Ja, på uppmaning då alltså. Någon tycker att jag är lite för kvällspigg. Kunde dock inte rå för det men jag var tvungen att snoosa till nio för det var så jävla skönt. Plus att jag mådde så jävla illa när jag vaknade. I alla fall sitter jag här nu och har faktiskt en plan med min dag! Jag ska först ta en dusch, sen bär det av in till stan för att fönstershoppa lite och handla mat och efter det ska jag till mormor och käka lunch. Ikväll middag. Vilken plan va? Ska trycka in ett par samtal däremellan också tänkte jag.
Är sugen på ett par nya brillor, som jag faktiskt trivs med att använda bland folk. Okej, det är inget inköp som kommer ske nu direkt, men kolla kan man ju alltid..

Jag o Jen låna några okända snubbars brillor någon blöt kväll på the E-pub!

Have a good day folks

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback