"You get what you pay for, but I just had no intention of living this way.."

Fortfarande sjuk och fortfarande sliten. Otroligt tråkiga updates från fröken Alexandersson idag. Trotsade min sickness och var ute och gick en timma förut. Tror varken det gör till eller från för min förkylning, vad tror ni?

Annars då? Har suttit lite i tele bland annat med Helena och jag skrattade lika mycket som alltid när vi snackar. Våra samtal är alltid lika upplyftande. Vi diskuterar trista saker som inträffat och vänder på dem så vi garvar åt det istället.

Annars har dagen spenderats rätt mycket med att fundera över framtiden. Definitivt inte min starka sida och jag undviker det gärna om jag kan. Men idag gjorde jag ett undantag men kom som vanligt inte fram till något vettigt. Hur skulle jag kunnat göra det? Jag vet ju för helvete inget om den. Vart ska jag jobba, vart ska jag bo? Time will tell. Kanske redan imorgon?

So Long Peeps.

Dagens låt: Hello Saferide - Valentines day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback