tired of waiting

Jahapp, så var det fredag. Och fröken har fortfarande inte hört något om jobbet. Börjar bli rejält jävla less på att vänta och det är lätt att ge upp hoppet när man inget hör. På måndag lovar jag att ta tag i ansökningarna på ett mer seriöst plan igen, verkligen, jag lovar!

Håller på och kör en liten övertalningskampanj med kungen att han ska följa med mej ut på lördag. Pallar inte att bara sitta hemma på denna komersiella och högst överskattade alla hjärtans dag. Även om det egentligen inte spelar för roll vad de kallar dagen så känns det ändå lite bittert att bara sitta hemma, så är det bara haha

Dagens har spenderats med att luncha på hotellet med mamma o Mats, en vända in till stan o nu ska jag ut o gå en sväng i snön och solskenet.

Adios Peeps!

Kommentarer
Postat av: jen

usch, jag måste också ta tag i det där med ansökningarna.. blä!

2009-02-15 @ 17:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback