time for breakfast

Gooood Mooooorning.
Japp, nu har sjusovaren vaknat till liv. Snön öser ner ute, vad är det för fel på det här landet? I don´t get it! Jag vill väl för helvete inte ha mer snö heller, jag vill ju ha vååååår nu!
I alla fall så är det en brakfrukost på G här hemma. Mats kom just hem från skogen och fick lite ordning på saker och ting. Så nu stundas det frulle med ägg och allt sånt.


Preparty Umeå

Jag ska ta en dusch och sen drar jag in till staden och möter upp The New Years King för en fika och sen tänker jag strosa runt i lite affärer och kolla på ännu mer kläder jag inte kan köpa. Och säkert testa endel med. Ja, det är så jag får mina helger att gå.

So Long Darlings

Kommentarer
Postat av: jen

haha den där bilden gillar jag!

2009-02-21 @ 11:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback