things aren´t always what they seem to be

Nu sitter jag vid köksbordet igen och försöker få till några personliga brev. Ställde klockan på halv nio men snoosade i nästan två timmar. Tog evigheter att somna igår. Hoppas verkligen den här jävla sömnlösheten passerar snart. Inte mycket nytt annars ni. Jo det är torsdag vilket innebär att helgen är nära. Och det är alltid skönt, får väl se vad den för med sig. Förhoppningsvis har jag fått något slags svar från jobb 1 innan dess. Jag o Lindus har bestämt att vi ska ses när jag ska på intervjun den 11e mars, kommer anske slagga där så kan vi dra en pizza på Depå på kvällen med. Det stället måste ju bara ses haha

Gjorde en jäkligt god kycklingsallad åt mig o mamma igår. Till det blev det grov baguette, ost och kex. Mor och dotter-myskväll.

Ha det fint folket.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback