SMSa Lådan? (Sagt av en inte så bright kille)

Jag vill så gärna göra mig fin och sedan gå ut i staden och slå klackarna i taket en sväng. Kan jag inte få det? Kan ingen ringa och bjuda mig på fest? Jag tjatar öronen av min snart döva kung för att han ska följa med mig ut och det är inte okej. Man akn inte tvinga folk att umgås heller haha När blev jag så desperat efter vänner, folk att umgås med att jag började tvinga med dem ut på helgerna? När jag flyttade hem till en byhåla till mina föräldrar utan alla mina fina Umeåvänner blir nog svaret på den frågan.

Ja tiden lär väl utvisa hur kvällen utvecklar sig. Ska jag få festa bort stressen eller sitta hemma i husvärmen och tycka synd om mig själv? Vi får se kära vänner, vi får se. Ett är säkert, o det är att jag önskar jag hade varit hos allas vår Jen i helgen, hon slår minsann klackarna i taket tvåfalt och med ordentlig bravur denna helg. Skål på dig babe.

Latah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback