"Slow down. Hold still. It´s not like it´s a matter of will."

Nu jävlar har jag varit busy hela förmiddagen här. Tog en promenad vid lunch. Min kära systerson var lite trötter och inte lika sugen på en promenad idag, så jag gick själv vilket inte störde mig det minsta. Trivs med att promenera runt själv, rensa huvudet. Annars har jag fått användning för min "artikel-sökar-kunskap" här nu efter lunch. Helena söker artiklar, och eftersom jag är lite kung på det efter c-uppsatsen kunde jag ju hjälpa till. Dessutom kunde hon låna mitt inlogg så hon kunde komma åt Pubmed osv. Alltid kul att hjälpa till. Kändes lite like the good old days som student när jag satt där och sökte artiklar och försökte finna bra sökord.

At 1/06

Men nu ni ska jag ta och hoppa i duschen, jag har varit nog produktiv idag. Måste ha något att göra imorgon med!

Latah

Dagens låt: He keeps me alive - Sally Shapiro

Kommentarer
Postat av: p

Fatta att man aldrig kommer träffa de flesta på den där bilder igen, trist!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback