Skål för natten

Världens bästa Erik vill följa med mig ut och slå klackarna i taket i Karlstadnatten. Vi kör solo ikväll, jag och Erik. Hämtar upp han lite senare och drar in till stan. Förfestar lite i Eriks lya och sedan bär det vidare ut i natten. Vart vi kan tänkas hamna är ännu ovisst men jag tippar på Ankan. Eller koriander. Tiden får utvisa. Kan tänkas att natten bara kommer bestå av ett gäng desperata singla, men vad vet jag?
Det blir inte hårt säger Erik. Okej okej, jag är nöjd bara vi gör något haha.


Sitter med ett glas rött och ska snart käka lite middag. Nu återstår bara problemet med vad man ska ha på sig. Svart kjol är klart. Blir det rött, grönt eller leopard till den? Vi får väl se. Eller så blir det något helt annat. Den som lever får se.

Ses i natten.
Skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback