Skadeglädjen är den enda sanna?

Gick till affären förut och påväg dit lyckades J gå i en gigantisk vattepöl. Jag som gick bakom trampade naturligtvis i samma vattenpöl. Vi snackar att den var typ 1,5 meter bred och 1,5 dm djup som jag var tvungen att springa igenom för att vattnet inte skulle gå igenom skorna haha. Anyway, till poängen nu då. När vi gick tillbaka så såg vi att det kom en tjej som gick precis samma väg som oss. J sa: "Kolla, kolla nu när hon går i vattenpölen". "Haha, nej det är klart hon inte gör, hon är inte lika blind som dig heller" sa jag. Så vi närmade oss långsamt och tittade. Naturligtvis fick han rätt och tjejen gick rakt i samma vattenpöl och blev genomblöt samtidigt som vi gick mitt emot och fick oss ett jävligt gott skratt. Inte helt okej? Eller är det kanske helt normalt? Ja, förmodligen. Vad är det man säger? Skadeglädjen är den enda sanna. Jo, men så är det nog ändå.
Aja, det var dagens roliga det.

Tillbaka till TVns underbara värld.

Sleep Tight.


Kommentarer
Postat av: Siz

Ärligt talat så kommer alla förhållanden in i nån sorts vanligt liv, med rutiner och allt vad det innebär... Men varför skulle det vara negativt??? Man kan väl alltid ha spontanitet i ett förhållande även om man har vardagsrutiner? Var inte så rädd för vardagen, den blir vad man gör den till!! Kram Syster

2009-02-25 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback