ska vi ligga någon dag?

Har haft en rätt skön dag trots allt.
Var ute och gick i solskenet på förmiddagen, sen ringde jag om jobb här i kil som vikarie (ser lite torrt ut på den fronten dock tyvärr, men nu har de mitt nr iaf). Efter det hamnade jag framför en film på canal+, "Candy". En riktigt riktigt bra australiensisk film med Heath Ledger i en av huvudrollerna. Helt klart mer än sevärd. Naturligtvis rann tårarna nerför kinderna och det var lika befriande som alltid. I alla fall var jag sedan med syrran till ÖB, sen åt vi älgbiff och efter det var jag ute och gick med Katrin en timme. Jäkligt skönt med promenad efter att man dragit i sig en massa mat.
Gud vad intressant för er att veta.

Grattis till sveriges staste små tvillingar på 5-års dagen! På lördag kommer vi o firar er!

Ikväll ska jag väl se någon film. Kanske hyra en? Eh, eller inte.

Latah folks.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hyra??"??!!??! Hujedanemej!! Kan aldrig sluta väl....

2009-02-05 @ 21:22:30
Postat av: tess

haha, nej det blev inget hyra av. Fick strikta förbud att jag inte får hyra någon film på ett tag. hmm haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback