Sjuklingen i Faggan

Har fått i mig mycket mer mat idag än de senaste dagarna. Riktig mat alltså. Och så lite glass också, jättegott. Någon var snäll nog och kom till lilla mig i Faggan med ingredienser till käk + glass. Sen att jag fick stå för matlagandet är en annan femma haha

Nu sitter jag o slökollar på That 70´s show i min ensamhet. Är sjukligt mätt. Mor kommer nog snart hem från jobbet. Japp, det är precis så spännande som min dag är idag. Jag tror för övrigt jag kommer vara frisk imorgon! Mamma kommer hem med piller till mig sen. Nice.

So Long Dudes!

Kommentarer
Postat av: Syrran!

Det var väl inte mer än rätt att du fick fixa käket, du fick det ju hemburet till dörren!!! Gulligt tycker jag!!

2009-02-18 @ 19:33:47
Postat av: tess

haha, är det så? Ja kanske det, men sen är det jag som är sjuk, inte han. Men det löste sig, ska inte klaga haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback