sjuka karlar är som småungar.

Här i sköna värmlandsskogarna händer det sannerligen inte mycket kan jag säga er. Gårdagen spenderades slappandes inomhus. Lagade och åt iaf mat framåt fyra-fem, fy fan vad lat då. Idag slappades det i sängen fram till halv ett-ett. Sen åt jag fruktsallad med glass till frukost. Det är inte okej. Arbetslösheten är fan inte bra för fröken Alexandersson. Kan jag inte bara få ett jobb någon gång? Slökollar på super G, många har redan åkt ur. En mansgris jag känner lite kollar också och sa: "Om det hade varit män som åkt hade alla kommit ner." Yeah right.

good old days.

Nej fan, blir inte mycket roligare än såhär just nu.
Ha det fint folket.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Syrran

"en mansgris jag känner lite..."" Hahaha!!

2009-02-03 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback