Sjuk och arbetslös - sjysst kombo.

Fan vad sjuk jag är, det är inte ens kul alltså. Sköterskan trodde det var bihåleinflammation eller ev migrän eftersom jag har ont under vänster öga. Så nu ska jag tydligen köra voltaren/diklofenak 3 ggr/dag och nässpray 3 ggr/dag. Låt mig bli frisk till imorgon, jag hatar att vara sjuk. Det passar inte mig.

Jag o Helena, sommar -07

Jen ringde till Gävle idag, ang våra jobbintervjuer. Det visade sig att de skulle intervjua fler under denna o nästa vecka så med tanke på det lär vi ju inte få beked förrän i slutet av nästa vecka. Suck alltså, känns inte helt okej. Nu har chanserna tyvärr minskat drastiskt helt plötsligt. Måste börja söka andra vårdjobb här hemma omkring så jag har något att göra under tiden,  kan ju inte leva på luft hur länge som helst. Men kan inte ta tag i det just nu, är så jävla risig. Kanske kan ringa runt lite iaf, men kan knappast gå bredvid eller så i det här tillståndet.

Latah

Kommentarer
Postat av: jen

ja det känns ju inte riktigt okej alltså, fuck!

2009-02-18 @ 13:31:54
Postat av: tess

i do agree. blir så jävla trött.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback