Självdestruktiva relationer

Blev allt annat än lugnt igår. Jag och nyårskungen entrade karlstadnatten någon gång efter tolv. Med tanke på att vi då dragit i oss ett gäng bärs o två vinare (plus wiskey och några bira till för erik) på ett par timmar så var vi helt klart i god form när vi nådde Ankans dancefloor. Naturligtvis slutade kvällen i ett litet drama..eller vad man nu ska kalla det. Kanske var det mest en händelse som öppnade mina ögon lite, fick mig att förstå. I vilket fall som helst hamnade jag än en gång i kungens binge medan han fick slagga på soffan. Thanks mate!

sommar -08

Helena delade med sig av några kloka ord  med viktig innebörd här på morgonkvisten och det är något jag verkligen ska överväga. Måste ta tag i mig själv någon gång o livet jag lever. Hon ser så klart på allt nuförtiden, min Helena och hon säger saker till mig som jag vet men inte tycker om att uttala högt.

Nej om jag skulle ta mig ut o gå en sväng i det fina vädret kanske.

Over and Out.
Dagens låt: Melissa Horn - När Det Äntligen Är Över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback