så många som rör ens hud och så få som faktiskt rör den

Dagen har gått sin gilla gång. Snabbare än väntat faktiskt. Har kollat på Skavlan, varit och hälsat på tvillingarna och tittat på gamla kultserien My so-called life.

Skavlan ja. Det var ju så det var, jag skulle rekommendera er att se det. Jag har bara sett ett avsnitt, det där Winnerbäck, Novotny och Skarsgård bla är med. Riktigt riktigt bra program och jag rekommenderar det verkligen. Lars ja, han är bra skön han haha. Anyway, se det!

Helgen lider mot sitt slut och en ny vecka tar sin början imorgon. Kommer nog komma något bra ur den med tror jag!(Ehm, jaha ikväll är jag tydligen mitt positiva jag? Humörsvängningar? Nejnej, så skulle jag väl inte direkt uttrycka mig haha)

Ha en skön kväll folket. Beck ikväll, söndagsnöjet på Lundsvägen.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

Hellre upp och ner än bara ner :) Såg Winnerbäck i Skavlan, han verkar inte gilla rampljuset alltså...tyckte det va bra att han ändå liksom stod för att han va nervös och sa att han inte gilla intervjusituationer och så...

Postat av: tess

Linda: haha jag vet, han va ju så jäkla skön tycker jag, bjöd lite på sig själv så. Skönt program alltså. Jo sant, tur man har stunder där man ser en glimma ljus med mitt i allt självömkande haha

2009-02-22 @ 22:00:33
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback