onsdagsfunderingar

Ännu en natt med risig sömn är över och en ny dag har grytt. Har precis stoppat i mig ett par godisbitar som frukost, så nu mår jag illa. Bra där Terese. Kunde inte sova särskilt länge idag, istället har jag mest legat och funderat samt att jag hade ett timmeslångt samtal med Jen på morgonkvisten. Om allt och inget. Fan vad jag önskar att vi kunde få hamna i samma stad.

Ska kila iväg till mormor och möta upp syrran och Matte för att äta lunch. Vad har veckan att bjuda på i övrigt? Kanske utgång till helgen och "Män som hatar kvinnor" på bio med Erik på söndag.

Latah.

Kommentarer
Postat av: jen

gillar din frukost starkt alltså! haha

2009-02-25 @ 15:10:07
Postat av: tess

mmm, fin, jag vet. Fy fan alltså.

Postat av: Siz

Hoppsan... Min kommentar hamnade visst på föregående inlägg...

2009-02-25 @ 22:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback