nattliga funderingar

00.00 är klockan. Någon tänker på mig? Eller jag får önska mig något? Har hört olika saker gällande det där. Men om det betyder att ja får önska mig något så önskar jag mig ett jobb. Oj, där skrev jag ner det, gäller det verkligen då? Aja, hur som helst, det var väl knappast någon nyhet varken för er eller "önskegurun" att min högsta önskan är ett nice jobb, gärna i en stad med mina fina vänner? Nej, trodde väl inte det heller.

Har hälsat på någon som ska iväg utomlands och blir borta ett bra tag, sagt hej då, önskat trevlig resa. Ja så som man brukar med folk man inte kommer se på ett tag. Efter det körde jag runt lite planlöst i den kalla vinternatten och försökte rensa tankarna lite samtidigt som jag vrålade med i musiken min bilstereo spelade för mig. Det är något så otroligt lugnande med att köa bil på tomma gator mitt i natten. (Inte okej att köra upp bensin på det viset men det var faktiskt bara till vålberg o tillbaka)

Sov Gott med er nu. Och skål på er andra.

Natti

Kommentarer
Postat av: jen

ja att köra bil så kan faktiskt vara precis vad man behöver emellanåt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback