My precious present, will you bloom?

Spenderar ännu en fredagskväll med föräldrarna i gamla Faggan. Visst är det mysigt men jag kommer hela tiden på mig själv med att sakna allt galna och roliga i Umeå. Men, men det som har varit har varit. Önskar jag kunde få besked om jobb snart. Hyfsat jobbigt att gå i ovisshet alltså. Denna jävla lågkonjunktur, varför var jag tvungen att ta examen mitt i den?

Jävligt sunkig bild på den röda tröjan jag inhandlade idag. Ser ut som jag spänner mig o allt möjligt. (Ni ser att jag står i min "walking closet", a.k.a. mitt rum, där jag inte längre får plast att sova pga alla kläder överallt.)

Är iaf dödstrött efter att ha sovit riktigt risigt inatt så jag ska lägga mig tidigt ikväll, kanske redan vid halv tio-tio, kan nästan lova att jag somnar direkt.

Snackade med min nyårskung förut och kartlade morgondagens fesande. Eler nej, det gjorde vi ju egentligen inte men vi gjorde klart att ut ska vi. Är endel av de som var med förra helgen som ska med också så det blir kul. Längtar efter att få festa, dricka mig glad haha

Sleep Tight när ni kommer dit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

heter det inte walk-in closet? visste inte att en garderob kunde gå iväg :)

2009-02-09 @ 10:21:12
Postat av: tess

hahaha, jo klart som fn det heter haha, vad är det för fel på mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback