Monday, oh bloody monday

Jag och mamma har just åtnjutit en liten snabbmidag a´la Alexanderssons. Grillad kyckling, kvarbliven sallad från gårdagen och lite bröd med tacoost på. Good shit. Har gått omkring och småhuttrat, frusit lite hela dagen och inget särskilt spännande har inträffat. Var i Kil o handlade och hämtade mor vid fem, ja det är nog ungefär det mest spännande som inträffat idag faktiskt. Men det är ju så när man är sjuk. Man kan inte träffa folk för då kan man smitta dem och man kan inte göra så mycket för man har ingen ork. Att jag tog mig ut på en promenad tycker jag ändå att jag förtjänar lite cred för.

Ska somna in tidigt ikväll och vakna (förhoppningsvis) frisk och kry och full av energi imorgon.

Natti kära vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback