Missing out on my beautysleep

Jag kan bara inte sova om nätterna. Jag har verkligen spenderat de tre senaste nättrena med att sova knappt något alls och jag fattar inte vad problemet är. Har en sånt där molande huvudvärk som förmodligen beror på att jag knappt sover. Jag blir så less. Men jag har väl helt enkelt fallit in i en sådan period antar jag, hoppas det går över snart. Skulle verkligen behöva en skön natts sömn.

I alla fall kan jag berätta att jag har en craving. För ett par skor. Från Monki. Men utan inkomst, inga skor (Dessutom fanns de inte "in store" när jag var där förra veckan haha) Undra om de är svåra att gå i?

Bildkälla: Monki

Vad har dagen att erbjuda? Ja det är solsken nu så jag tänkte iaf börja dagen med en promenad. Sen funderar jag på att ta mig in till Kil o hämta ut mina jeans som jag lämnat in på lagning samt besöka mormor o morfar. Men jag vet inte, är fortfarande hostig och vill inte smitta dem. Borde även köpa hostmedicin. Ja vi får väl se hurdagen utvecklar sig.
So Long Darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback