Men kom igen, om du får ett friligg då? Är vi kvitt då eller?

Okej, någon har inte riktigt fattat poängen. Igen. Fel svar med andra ord. Igen.

Alltså jag kan vara sämst i Sverige på att hyra filmer. I måndags skulle jag vara snäll och hyra med film åt en sjukling. För att vara extra snäll hyr jag två. Vad jag kommer ut med för filmer? Ja ni, en rumänsk och en spansk film. Vad är det för fel på mig? Sen när gillar vi att se på filmer som inte är amerikanska eller svenska eller i nödfall brittiska? Igår skulle jag göra ett nytt försök. Kommer ut med en brittisk jävla rulle som bara skrek b-film. Cassandras Dream, se den inte. Så full med sensmoral att jag var tvungen att kräkas lite inombords när jag såg slutet.

Nej inget mer filmhyrande för fröken Alexandersson på ett tag, det ska jag säga er. Överlåter filmhyrande till människor som har bättre koll eller åtminstone har vett att kolla vilket språk filmen är på istället för att stirra sig blind på vilka betyg filmen fått i loika skittidningar. (Det värsta är att det tog mig ca 20 minuter att välja ut dessa två filmer. Blond? Oh yeah.)

Jag har minst sagt valt att vända lite på dygnet de senaste dagarna. Har därför lite svårt att somn in och måste åtminstone vänta tills klockan slår tolv eller så, då kan jag börja försöka.

Har just snackat med Lindus om ett eventuellt besök helgen till ära. Men jag vet inte riktigt om min ekonomi tillåter sådana utsvävningar. Fan också vad jag hatar att vara utan inkomst. Måste ta tag i det här snart, jag vet. suck.

Sleep Tight Suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback