Make it go away, cause I can´t handle it

Dagen har väl börjat lite sådär. Jag har inte kommit så långt. Somnade om någon timme för en stund sen, behövdes nog efter nattens crappy sleep. Jag är så otroligt jävla trött på att gå i ovisshet och jag hoppas verkligen verkligen de hör av sig idag. Jag skulle behöva ett positivt besked, en radikal förändring.

Ibland undrar jag verkligen mer än annars varför jag går in i vissa saker trots att jag vet att det är dömt att misslyckas och bara kommer leda till att jag mår skit i slutändan. Jag fattar det liksom inte. Vad är det i mig som drar mig in i sån skit? Fan, jag vet bättre än så, det har jag bevisat ända sen jag föddes. Men ibland trillar jag in på fel väg och inget blir som jag tänkt.

Latah.


Kommentarer
Postat av: jen

ja ge oss ett positivt besked, NU!

2009-02-17 @ 13:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback