Leg. arbetsterapeut var det ja..

Fick min legitimation igår. Så nu sitter man här, legitimerad arbetsterapeut, utan jobb o allt. Ungefär just nu skulle vara ett passande tillfälle för jobberbjudanden att börja strömma in. Kom igen nu då, ett litet jobb, ska det vara så svårt verkligen? Nej det tycker jag väl ändå inte. Jaja, det där löser sig nog.

Sköna sommar -07

I alla fall så håller jag på att bli frisk och det känns så jävla skönt. Och det här med arbetslösheten ska det bli ändring på, ja det ska det, tro inget annat. Någon uttalade sig om att han trodde jag skulle bo hemma till sommaren lätt, kanske för alltid (Detta är en tanke som jag tror får min mor och Mats att få lite smått kväljningar, iaf sura uppstötningar). Haha, MY ASS. Skulle inte tro det lilla du. Då känner du inte mig. Kommer försvinna lika fort och oväntat som jag återvände till Faggans gamla kvarter.

(Bild lånad av expressen)

Slökollar på friidrottsgalan med mamma och Mats. Spännande! Eller hur var det nu..?

So Long

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kanske det inte var vad någon tror... utan vad någon hoppas??

2009-02-18 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback