lazy sundays turn to mondays way too soon

Slö, bara så jävla slö.
Har just kollat på två avsnitt av The City. Jag är Så hooked på den serien verkligen.
Har iaf duschat, men det är ungefär det mest produktiva den här dagen har bjudit på hittills. Just ja, glömde nämna att jag åt kebabrulle till frukost förut. Mysig tjej, känner mig helt nöjd med det valet. Ge mig ett jobb som ger mig rutiner med träning och en balanserad kost igen. Mina naglar faller isär och jag tappar ett ton hår om dagen. Det tyder på att jag har en jävligt dålig kosthållning just nu, o jag tycker verkligen inte om det. Måste bli ändring på detta snart. Men inte just idag.

Kollade igenom mobilen förut o vid halv tre inatt hade jag skickat mess till jen o Helena att livet är skit ungefär. Vad handla det om? Minns inte att jag kännt så eller att jag varit arg. Men tydligen. Måste kolla upp detta närmare.

Familjemiddag (lutfisk. wtf? Äter folk sådant i verkligheten frågar jag mig?) och eventuellt ett besök till morföräldrarna är vad som står på dagens schema.

Latah.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Självklart!! Lutfisk är ju smaskens!! Bättre med lutfisk till middag än kebabrulle till frukost....

2009-02-01 @ 15:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback