Lägg in mig på psyket

..så får jag iaf något att göra om dagarna. Den här arbetslösheten kommer driva mig till vansinne innan det är över. Som idag tex. Vaknar tidigt och känner bara "Fan jag har en hel jävla lång dag framför mig. Vad i helvete ska jag göra med den?" Och jag har en lika lång dag imorgon, och dagen efter det och dagen efter det...Faaaaan ge mej ett jävla jobb så jag kan ta mig härifrån någon gång. Jag är så jävla labil så jag vill kräkas på mig själv. Det finns knappt något kvar av mig själv alltså. Mina kära Ume-vänner, ni skulle inte känna igen mig, vart fan är livsglädjen?

Ja det var dagens PMSiga inlägg det ja. Nu ska jag fortsätta rulla tummarna.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh gumman jag hoppas verkligen att tiden går fort nu så du får svar och kan komma tillbaka till vardagen, rutiner och ditt riktiga jag. Tristess kan verkligen göra en galen alltså...Kram

Postat av: tess

Thanks babe, jag med, det löser sig. Vi har alla våra ups and downs du vet. Är nog nere i det beryktade svarta hålet, från ume-tiden. kram

2009-02-22 @ 17:48:52
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: Petra

Du jag känner igen det där, efter skolan var slut så kände jag mig som världens ensamaste människa i hela världen, speciellt när jag var på IKSU och tränade och alla pratade med varandra medans jag stod och klämde på mina vikter.

2009-02-22 @ 18:01:32
URL: http://fantasybamse.webblogg.se/
Postat av: tess

Petra: Huvva, fy fan alltså, det är inte okej. Men grattis till jobbet igen, fan vad kul!

2009-02-22 @ 19:16:34
URL: http://teresealex.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack =) Hur gåre för dig med jobbsökandet? Har läst att du har lite saker på g? Haru sökt mycket? Jag sökte fan alla jobb som var ute, plus sommarjobb och det var ett sånt jobb jag fick fast de behövde folk typ nu och ev efter sommaren med.

2009-02-22 @ 19:24:02
URL: http://fantasybamse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback