kärlek

Vet inte om jag kanske har berättat det här tidigare. Men i somras förälskade jag mig i en tavla när jag var i Motala. Killen som målat den delar verkstad med Barbro. Jag hade glömt bort den men i samma stund som jag klev in i verkstan för några veckor sen och fick syn på tavlan så blommade känslorna upp inom mig igen. Jag har en bild på den i min mobil men jag tror att jag kanske inte får lägga upp den här. Jag har lovat mig själv att jag ska köpa den när jag får min första lön. Om den finns kvar då vill säga. Snälla, låt den finnas kvar!


Har pratat med min underbara syster i Australien idag. Hon har så mycket klokt att säga och ibland behöver man verkligen en utomståendes perspektiv på saker och ting. I vilket fall som helst så blir jag alltid på lika bra humör under våra samtal. Jag önskar så att du bodde så himla mycket närmare fina syster!

Latah

Kommentarer
Postat av: jen

håller tummarna för din tavla, det är ju en tess-tavla så den borde ju finnas kvar så du hinner köpa den kan man ju tycka!

2009-02-17 @ 23:09:53
Postat av: tess

åh, tack, det gör jag med! Hoppas hoppas den finns kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback