Its always sunny in Fagerås?

Nah..inte riktigt kanske. Men idag är det det. Har varit ute och gått i två timmar i det sköna solskenet. Nu bränner det som eld på mina stackars kinder men jag känner mig så skönt fräsch o pigg ändå.

Ska hoppa in i duschen o sen ska jag iväg o handla lite mat. Ikväll är det festasplaner med min käre kung o co på G. Vet inte mkt detaljer än, vi får väl se vad kvällen har ett erbjuda helt enkelt.

Provade lite kläder igår som jag inte köpte, bara för skojs skull, det är tydligen mitt stora tidsfördriv nuför tiden. Den här randiga kjolen tex. Känns lite passé tror jag, men den är rätt söt. (indiska)


OBS på profilbilden, vart tog Terese´s rumpa vägen? Ingen som vet ingen som vet.
Blek? Jag? Nej, nu förstår jag inte vad ni syftar på.

Den här snygga skjortan är från H&Ms herravdelning. Synd bara att det är nåt skrivet på ryggen. Mkt snygg modell och tvätt annars.

Anyway. Ha en skön lördag folket. Skål för helgen.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback