I´ve seen better days

Ställde klockan på 10.00 idag och var dödstrött när den ringde. Måste försöka vända tillbaka mitt dygn och få lite ordning på mina rutiner igen. Låg och vände o vred mig i evigheter innan jag somnade igår.

Insåg för en stund sen att det redan är torsdag vilket innebär att det är fredag imorgon vilket betyder helg. Nu kan ni kanske känna att jag har helg varje dag, men så är det ju inte. På vardagarna har jag jobbsöket hängande över mig, tänker konstant på det medan jag på helgerna kan tillåta mig att slappna av. Då har jag inga samtal att vänta och inget jag måste ta tag i. Dessutom kan man festa på helgen, det gör jag inte på vardagarna. Blir nog ännu en liten utgång med min käre king i helgen lutar det åt. Om jag inte trotsar mina tillgångar och tar mig iväg till Hoffan över helgen vill säga.
Nej nu är det hög tid att ta tag i den här dagen.

So Long Peeps

Dagens låt:
Steve Dalton - Running away is not the answer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback