I´m done.

Vissa människor förbryllar mig. Först är de på ett sätt och sen görs det en helomvändning och de beter sig på ett helt annat sätt. Utan förklaring då alltså. Jag kan nog lista ut förklaringen själv men det gör inte att jag tycker det är okej. (Och nej, jag är inte helt utan självinsikt utan vet att jag själv ibland beter mig likadant. Okej, ibland kan vara en underdrift. Iaf har jag fått insikten att det verkligen inte är ett normalt beteende, o inte särskilt snällt heller.) Orka engegera sig när det ligger på den nivån kan jag känna.
Det känns som ett jobb och en flytt skulle lösa de flesta av mina problem just nu.

Känner mig bättre idag o det känns ju förjävla skönt. Pratar lite bättre och framför allt tydligare haha. Jag och Erik bestämde igår att vi skulle ta en fika och hyra en rulle imorgon. Men jag insåg just att jag inte har någon bil då, för Mats ska ju på knivkurs. Så det går ju inte. Detta får vi ta o lösa på något sätt. Det var ju min enda inplanerade aktivitet denna veckan!

Corona, corona, good old days haha

Nu: Äta lite fruktsallad
Sen: Tillbaka till min bok.


På återseende.

Dagens låt: Melissa Horn - När Det Äntligen Är Över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback