screaming on the inside

Har inte varit någon särskilt produktiv dag det här. Var ute och gick i solen en timme och efter det åkte vi och hälsade på tvillingarna. Alltid lika mysigt.

Annars är jag riktigt sliten idag. Vaknade av att eriks mobil ringde inatt och kunde sen inte somna om. Eller jo framåt halv nio kom äntligen John Blund igen och så sov vi till elva innan det var hög tid att ta tag i dagen och ta bussen hem till gamla Faggan. Annars är det jävligt lite nytt på fronten. Hoppas få något slags besked imorgon och jag ska även ta tag i ansökningarna på allvar igen då.

valborg -08

Jag längtar efter våren. och sommaren. Och en öl i solen på en uteservering.
Jag är inte mig själv just nu, vet om det. Jag trivs inte med min situation men så fort jag löst min vardag och lite annat självdestruktivt omkring mig så kommer jag nog komma in i matchen igen haha

Ciao med er.

Kvällens låt: American Hi-Fi - Safer on the outside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback