Förvirrad pojke och flicka

Okej, allvarligt, lyssna på den här!
Igår åkte jag in till kungen för att hyra en rulle och käka godis, chips och drick coke. Åker o hyr film på hyrbutiken och kommer sedan hem till lägenheten och filmen är borta. "Jaha, vi glömde den i bilen" tänker jag och kilar ner för att hämta den. Men i bilen finns ingen film. Går upp igen och letar igenom Eriks lya. Ingen film. Går ner till bilen och fortsätter leta, Erik kommer och hjälper till att leta. Ingen film. Vi går upp i lägenheten och letar vidare. Nehej, ingen film. Vi går ner till bilen och letar igen, men ingen film fortfarande. Vid det laget var vi rätt less på oss själv som lyckats tappa bort en film mellan videoaffären och eriks lya (10 minuter). Vi drar ner till videobutiken men det finns ingen film där bilen varit parkerad och det visar sig att vi inte heller glömt den i videobutiken. Åker tillbaka till lägenheten, letar än en gång igenom bilen. Kommer upp till lägenheten, letar vidare. Till slut kör jag sista utvägen (?) o kollar under sängen och säger "Det ligger en film under sängen men det är nog inte den". Erik böjer sig ner och tittar och tar fram den, o se på fan, där är ju filmjäveln som vi farit runt hela stan o letet efter. Vad är det för fel på oss?
Sånt här kan bara hända oss haha

Sommar -07 , innan frykstafesten (?)

Nej nu ska jag kurera. Har pratat med sköterskan och nu vill jag bli bättre så jag slipper åka dit.

Latah Folket.

Kommentarer
Postat av: jen

haha fyfan hur lyckades ni med att lägga den under sängen undrar jag!

2009-02-18 @ 10:43:44
Postat av: tess

ja det är vad fan jag undrar med haha retards


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback