Familjen annorlunda

Just hemkommen från syster, har varit där och spelat några parti kort. Jag kan säga att vad den här kvällen har gett mig i form av insikt kan vara att jag fan måste sluta garva högst av alla åt mina egna skämt. What´s up with that? Det tar liksom udden av roligheten lite. Men then again. Thats me, svårt att ändra hur man är som person. Jag tycker väl verkligen att jag oftast är jävligt rolig haha

Jag saknar mitt långa tjocka hår ibland. Men det är på väg ut och det kommer bli tjockare när våren kommer och jag får lite bättre ordning på mitt liv haha

Så nu sitter jag här och kollar med ett halvt öga på MTV live som är med The Verve ikväll. Ett tag sen man  (jag?) hörde något från dem ni. Ska snart sova. Planerar en promenad samt en dag i stan, kanske en fika imorgon. Får se vad dagen har att erbjuda i övrigt.

Sleep Tight Folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback