en vanlig tisdag

Extrainsatta nyhetssändningar för att kronprinsessan ska förlova sig. Kom igen, det måste ändå finnas viktigare saker att rapportera om? Inte fan kommer de ta upp på nyheterna när (om?) jag förlovar mig någon gång. Men then again, killen jag förlovar mig med kommer inte bli prins. Och jag är inte kronprinsessa. Men ändå..haha

Sov till halv tolv idag! Eller låg och drog mig i sängen iaf. Vaknade med en enorm frustration imorse vid sex, somna kanske om vid åtta, sov till tio, somnade om och sov till halv tolv. Sover så jävla illa på nätterna, har svårt att somna. Är inne i en sån period. Önskar att den ska gå över väldigt snart. Var hos mormor och käkade köttbullar o potatis till lunch. Hurra för husmanskosten.

Latah Darlings.

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack! hehe angående den kungliga förlovningen så sände dem live utifrån slottet i en halvtimme på aftonbladet och sändningen innehöll INGENTING, förutom en kvinna som speglade sig i kameran tills kameramannen sa att dem var i sändning och hon försökte släta över det hela, MYCKET komiskt att se =)

Postat av: jen

ja, husmanskost är den rätta kosten enligt mej iaf haha!

2009-02-24 @ 19:38:52
URL: http://chen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback