dömt att misslyckas?


Sliten idag
. Förkyld, risig hals, snuvig och allmänt matt i kroppen. Men det går nog snart över, gäller bara att kurera lite och det har jag ju faktiskt all tid i världen att göra. Kommer nog få besked på ett jobb i slutet av veckan, så keep your fingers crossed. Hoppas verkligen verkligen på det här nu!

Good old days

För övrigt är det galet fint väder här i värmlandsskogarna och jag var ute och promenerade med syrran förut. Lite tungt när man är matt i kroppen men kände att jag var tvungen att komma ut, ta tillvara på finvädret. (När såg jag ens solen senast? Innan jag lämnade umeå?) Skulle helst vilja dra iväg och åka lite pulka eller nåt. Kan ju ringa någon av alla polare häromkring kanske, eller hur var det nu.

Wild nights at Corona.

Känner mig sugen på att gå en vända till. Frågan är om det är bra eller dåligt för förkylningen. Frisk luft har väl aldrig skadat någon?

So Long Suckers.

Dagens låt: Regina Spector - Samson

Kommentarer
Postat av: Linda

Soligt och fint här idag också! Visst är det underbart, men man kan inte annat än längta till sommaren när man kollar ut och det är 1,5 meters höga snövallar. Suck!

Postat av: jen

Att inte se solen kändes ju lite tragiskt du haha! dom där bilderna är så jäkla givna!

2009-02-09 @ 16:27:02
Postat av: tess

Men det är verkligen så. det har inte varit sol sedan jag lämnade umeå om man inte räknar med de två timmarna den tittade fram i torsdags.

2009-02-09 @ 19:36:13
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback