"Det märkas iaf tydligt att du aldrig har haft en vardag med någon.."

Funderade på det här med förhållanden förut och att man går in i rutiner, "vardagsliv". Det är fan inte min grej. När jag får ett förhållande ska jag motverka in i det sista att hamna i en sådan där overkligt tråkig svensson-lunk som så många har en förmåga att göra. Jag vet att vissa är vana det och direkt och vant sjunker in i den. Men så är det inte för mig. Jag är inte van det och jag vill inte bli van det, vill inte ta saker för givet, vill inte bli tagen för givet. Jag vill att även när man får ett "vardagsliv" ska det finnas spontanitet! Jag vill ha och ge oväntad massage, middagar på restaurang, vin mitt i veckan bara för att, kyssar i biomörker och sex närhelst man känner för det. Jag nöjer mig inte med mindre, och varför skulle jag det? Det kan låta naivt men så är det. Ibland kan även jag vara naiv.
Japp, det var lite tankar kring framtida förhållanden fröken Alexandersson kan tänkas ha. haha


Fortfarande noll besked om jobb.

Latah

Dagens låt: Cardigans -
And Then You Kissed Me

Kommentarer
Postat av: tess

Syster (Som skrev på coment på fel inlägg): Jo, det är ju just det jag menar, men det gäller att man trffar någon om har den synen på förhållanden, som vill hålla uppe spontaniteten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback