Det här med allmänbildning

Allmänbildning är inte fröken Alexanderssons starka sida, det har jag bevisat under dagens lopp. Det var flera program av "Vem vet mest" tidigare och jag kunde knappt en enda fråga. Det blir till att börja läsa på lite för att bli lite mer allmänvetande. Jag säger TP minst varannan dag från o med nu. Jag får sitta och öva frågor hemma i soffan på dagarna. Inte så att jag har så mycket bättre för mig ändå haha

Grattis på den stora dagen Lindus. Önskar jag kunde vara där och fira den med dig!

Emelie och Jonas är här och vi ska äta mat och efter det blir det chokladpudding. I övrigt blir kvällen lugn, filmhäng.

So Long Dudes!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack vännen! Hoppas du hade kul igår. Väntar med spänning i veckan nu på besked om Gävle. Det skulle göra mitt år, eller flera haha. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback