Dancing queen!

Hade en riktigt riktigt kul kväll igår. Hur kul som helst verkligen, roade mig kungligt. Lite trist var att kungen kände sig lite down, men vi har alla våra dagar. Det var ändå en fin kväll. Många gamla ansikten dök upp i dimman o förfesten bestod även den av ett gäng gamla bekanta jag inte sett på länge. Kan hända att jag tog en bira för mycket, eller två. Fick en sexa Vanilla Sky som jag valde att svepa bland annat. Som man bäddar får man ligga o idag är jag riktigt sliten o bakis. Dessutom har jag ett skärsår i handen. Var det någon som krälade på golvet igår? I hope not. Hade blodat ner både mig själv o andra. Då får jag be om ursäkt..

Nu ska jag kurera lite.

So Long Peeps!

Kommentarer
Postat av: jen

haha det låter ju som en helkväll helt enkelt!

2009-02-01 @ 20:36:42
Postat av: Kung

Hur fan ser jag kortet alltså?

Var det 4 pizzor och 25 öl jag satt i mej innan detta. Tack för att du visar upp min bästa sida!

(eller är det min enda sida kanske)



2009-02-03 @ 07:37:26
Postat av: terese

Hahaha, äh jag har inte så jäkla många bilder på dej och mej du, ialla fall inte nya bilder (o de andra jag har ligger på den externa) så man tager vad man haver. Kan inte påstå att jag med mitt vinterbleka ansikte och mitt i fyllan visar mig från min bästa sida heller haha

2009-02-03 @ 13:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback