Cranky bitch

Det blev inte alls någon tidig kväll igår. Slutade med att jag plöjde igenom den gamla 80-tals-klassikern Highlander. Kan säga att det iaf inte är någon film jag kommer se igen haha

Jag är så jävla cranky på morgnarna nuför tiden. Jag tycker inte om det. Eller jag är en jävla pms-lady rätt ofta. Jag tror och hoppas att det beror på min arbetslösa situation men jag vet inte. Kan även vara p-piller, vad vet jag? I alla fall så hatar jag det och är dålig på att kontrollera vad som kommer ur käften ibland. Jag härjar om saker jag egentligen inte bryr mig särskilt mycket om, gör små saker till stora. Got to work on that one.


Yran -08

Idag har vi varit och grattat tvillingarna med. De små liven. 5 år, helt galet!
Ikväll blir det festande med Erik. Förfest hos någon som känner någon, kind of. Och hur jag ska ta mig hem är som vanligt ett frågetecken, men det löser sig väl på ngt sätt, får hoppa på nattbussen om inte annat. Det är helt klart en av de saker som suger med att bo i bushen, man bor bortanför ALLT. Det är då man behöver en privat chaffis.

Vill bara påpeka att just nu, just här är jag glad. I am having a good moment. Nu ska jag ut och gå en sväng. Fundera över världsliga problem som vad jag ska ha på mig ikväll.

So Long my Darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback