Bortskämda snorunge!

Ja, jag fick jackan iaf. Var inne och köpte den idag. Ringde mamma imorse och skulle kila till henne på jobbet och hämta mobilen som jag glömde igår, innan jag skulle till mormor och luncha. Då frågade hon om jag verkligen ville ha den där jackan som jag berättade om igår. Klart jag ville!! Ibland är jag en sån bortskämd jäkla snorunge! Men tack snälla mamma, trots att jag vet att du också tycker jag är för bortskämd för mitt eget bästa just nu!

Nu är den miiiiin!

Så dagen har varit ungefär som följer. Jag vaknade av att telefonen ringde vid halv elva. Visste då inte vad klockan var eftersom jag inte hade min mobil. (Fan vad handikappad man blir utan den!). Ringde frenetiskt runt för att få reda på vad klockan kunde vara på dygnet. Och med frenetiskt menar jag alla nummer jag kan i huvudet vilket är Syrrans, Mats, hem och mammas vanliga mobil (som hon aldrig har med sig på jobbet). Fick tag på Mats, fick nr till mor på jobbet och ringde dit. Sen var det bara att få på sig kläder och kila dit, fara in till stan, köpa jackan, prova lite kläder, åka och handla kaffe bl.a. på Maxi och sen till mormor och käka.

Kom hem till två jävla räkningar jag inte räknat med. Suck. Men then again, jag är ju en snygg sommar/vårjacka rikare! Yeeey!

Fredag ja. Inga planer wse. Varken för imorgon eller idag. Funderar på om jag ska ta tag i och nosa upp något festande. Tror jag kanske är i behov av det. (När är man inte i behov av det?) Fortfarande matt av sjukan som sitter i dock.

Latah Peeps.

PS. Vill påpeka att jag inte på något vis tjatat mig till jackan. Det är sån min mamma är bara. Är så snäll när man allra minst anar det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin jacka Tess! den va du värd tycker jag..man får va lite bortskämd ibland. hoppas du hittar ngn fest i helgen, men det tror jag nog att du fixar till. kanske hörs i dimman senare! kram

2009-02-20 @ 17:32:10
Postat av: jen

haha ja du är allt bra bortskämd du men det får man vara ibland tycker jag!

2009-02-20 @ 21:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback