Boooored

Jag är så jävla uttråkad. Redan när jag vaknade imorse kände jag en stark känsla av att vara så jävla uttråkad. Sitter hemma i Faggan och ser med ett halvt öga på nån kass film på canal+. Så är det när man är sjuk. Det räcker inte med att man ska vara sjuk och hosta, nysa och snora. Nej då, man ska sitta ensam och ha så tråkigt man bara kan ha det också. Till råga på allt har vi inget gott ätbart hemma heller. Jag som vill ha fruktsallad med glass, eventuellt även lite chokladsås. Men har vi någon frukt hemma? Nej du. Har vi chokladsås? Nej nej. Det enda vi har är lite gammal vaniljglass, men utan chokladsåsen kan det lika gärna kvitta.

Utsparksittning -09

Okej nog med klagosång från mig haha.

So Long Peeps.

PS. Krya på dig Nyårskungen. Finns fler som sitter i samma båt och det är då man tackar för att man har msn.

Kommentarer
Postat av: Helen

Krya pa dig syrran. Kram ifran mig ocg barnen

2009-02-10 @ 13:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback