Bara en vanlig fredag

Fredag. Smaka på ordet och känn glädjen. Känner mig lite lite avtrubbad i humöret men så har det varit ända sen jag blev utan sysselsättning, ända sedan jag slutade skolan. När jag väl får ett jobb kommer jag nog få tillbaka min gamla fredagsentusiasm.

Ich heute. Skönt när det vär varmt nog för att dra fram vårjackan. Hatar att springa runt i affärer med hela vintermunderingen på mig. Lägg märke till mitt försök till hår a´la The City! haha

Gick upp nio imorse med tanken att jag skulle ringa några samtal och fixa med några ansökningar. Det blev inte så, för jag insåg rätt snabbt att internet inte fungerade dagen till ära. Istället slutade det med att jag och Mats mötte upp mamma för lunch på Killingen och att jag efter det for in till staden. Japp, naturligtvis testade jag lite kläder.

I alla fall slog jag till på ett par koftor på H&M idag. Jag ansåg att det var ok, fick tillbaka lite reseersättning från skolan och sådär. Det var ta 2 betala för 1 så jag slog till. Jag vet att ni är dying to see hur de såg ut o det får ni med senare haha

Latah Folket.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Och jag som trodde att du hade dåligt med pengar...???

Trodde inte att man betalade för två då, och fick en... Moahahaha!!

2009-02-27 @ 19:32:55
Postat av: tess

yes i do, men som ja skrev har ja fått tillbaka lite reseersättning o så.vet att ja inte har råd med ett skit.

Skrev lite fel där. Det var hårfärgen som spökade igen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback