ännu en helg av ovisshet påbörjad

Har varit ute och spatserat genom Faggas tomma kvarter en sväng. Mötte inte en kotte, välbefolkad by det här. Nu har jag just kirrat maten och den är i ugnen. Fläskilé fylld med mosarella och soltorkade tomater och till det klyftpotatis och bearnaissås står på dagens meny. Tillagat av MOI så klart.

Koftorna jag köpte idag såg ut såhär (200 spänn för två, inte illa va?):




Jag ser så dryg ut på bilderna att man får lust att slå till mig haha. Anyway, tröja nr 2 är marinblå och vit. De är av samma modell.

Nu ska jag kolla till maten.
Latah Folks.

Kommentarer
Postat av: jen

haha ja du måste sluta se så glad ut! Jag gissar att det är hm de kommer ifrån, har själv varit där och gått lös på samma ställning haha

2009-02-27 @ 21:43:44
Postat av: tess

haha, härligt Jen. klart man går lös när det är billigt tydligen haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback