You always want what you can´t have

Jag har snöat in på vackra klänningar och Melisa Horn. Därför ligger jag i sängen och lyssnar på Melissa samtidigt som jag klickar runt på nätet och spanar på fina klänningar och väntar på att mamma ska ringa. Önskar mig en vacker klänning med fin skurning i någon härlig färg. Blir inte förvånad om det kommer bli en säsong fylld med klänningar för min del under våren 2010. Vackra klänningar och höga klackar är min melodi just nu.

Igår spelade vi ju badminton. Det gick inte så bra för mig och Erik. Eller jo, för Erik gick det bra, han var kung. Men sen hade han mig i sitt lag haha. Efteråt intogs en sallad på Oliven.

Erik, my partner in crime


Erik, Martin, bror



Ligger och slipar på ett par nyårslöften. Ledorden är ungefär Carpe Diem och ut med det gamla, in med det nya. Ska suga på karamellen ett litet tag till dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback