Vardagslyx

Bisarrt att jag är så smått salongsberusad efter 2 glas vin när det krävdes en hel flarra vin och minst 2 bärs för att känna sig påverkad under Umetiden (Plus att man drog i sig minst ett par bärs på krogen med).
Jag och Jen Bunney har vardagslyxat med tapas och rödvin kvällen till ära.
Och innan det så klippte jag mig på Hairteam. Ojoj, ni vill inte veta vad den notan gick på. Inte jag heller...men jag vet tyvärr och mitt konto likaså haha.
Före och efter-bilder kan va på sin plats:
Först, dagens kläder:


Ehm, och för de som undrar så ja, jag står vid personalskåpen på jobbet och posar. Men lugn bara lugn, nästan bara jag där strax efter 07 på morgonen.

Sen när jag satt i stolen och väntade på att färg skulle blandas


Sen i med färgen:

Hallå snygging..!

Och så le resultat! Voilá!


Och så sängen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Skitsnyggt

Kram

2009-12-02 @ 23:26:26
Postat av: Helen

Snyggt horru!

2009-12-03 @ 06:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback