Trött

Hade tänkt gå på spinning och core idag men det blev inte så. Började 07.00 imorse för att kunna sluta halv fyra. Blev dock så att jag bokade in ett besök vid kvart över tre och som ett litet kick var träningsplanerna trashade. Hann ändå iväg på core iaf.

Klännings-fredag. Jag vet inte varför jag står med fötterna som en "mental person" på första bilden. Hur som helst så var det kallt imorse så måssan åkte på. Sen blev det varmt och behov för mössa försvann. (Jag använde alltså mössan utomhus)

Det är helg och jag längtar hem. Inte för att jag inte uppskattar att hänga med bästa Jen utan av en miljon andra skäl. Skäl som ni förmodligen aldrig skulle förstå så jag tänker inte ens försöka förklara. För jag behöver inte förklara mig. Det är iaf vad jag intalar mig när jag så uppenbart ser vad ni tänker.

Bio ikväll. Bröllopsfotografen tror jag det blev.


Kommentarer
Postat av: jen

gillar för övrigt att du har "snurren" i sjalen!

2009-12-04 @ 20:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback