Tid.

Jag vaknade sjösvett någon gång inatt efter en dröm.
Har gått omkring med bomull i skallen idag känns det som och riktigt riktigt kämpat för att hålla ögonen öppna (inte bra att ha utbildning hela förmiddagen sådana dagar när man knappt kan hålla ögonen öppna ens). Vissa dagar är sådana, kanske de flesta.

Jag, Jen och Jennie har varit på spinning och core. Sen gick jag o hämtade ut ett paket från Nelly. Jag beställde nämligen skor (De där jag visade dig på datorn du vet mamma, de svarta med jättehög klack) och en klänning där i söndags. Det passade helt ok.

Annars inget nytt. Kavajen åkte på imorse.



PS. N'ämligen - vilket härligt ord ändå, evigheter sen jag använde det ordet. Ska införas i vokabuläret PRONTO.
PS2 Varför har jag trillat tillbaka till min östgötska dialekt? Flera stycken jag pratat med på sistone har sagt "Du är östgöte va? Lustigt.


Kommentarer
Postat av: mamma

väntar m spänning på att få se till helgen kram

2009-12-09 @ 21:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback