Snälla, ge oss medvind nu.

Så var den värsta julstressen över. Annandagen=slödagen. Klev upp ur sängen framåt ett idag och efter ett par glas oboy och en skinkmacka var jag redo att möta dagen. Hoppade i duschen för att sedan med lätta steg (yeah right..) skutta bort till Hallen för att möta upp Emsan för att kolla på pojkarna som spelade cup. De tog hem hela skiten, way to go!
Nu har vi just tryckt i oss varsinn pizza. Fy fan vad gott det var och satan vad hungrig jag var. Så går det när man bara äter en skinkmacka på en hel dag. Men det ska bli bättre ordning på kosten till veckan har jag lovat mamma. Man får inte överleva på godis och choklad och julskinka. Undrar hur många kg godis och choklad jag dragit i mig den här julen? Hjälp, socker byggde denna skönhet!

Jag o Emsan igår. Fortfarande oklart varför jag står med benen som om jag vore super-pissnödig. För det var jag inte. Vad jag kan minnas.

Lite julbilder

Julaftons morgon. Godkänner du resultatet mamma?


Granen

Frukost med mormor, morfar och Rutan och övriga.

Tvillingarna


Kommentarer
Postat av: mamma

härliga bilder, nu fick jag oxå va m o titta på ett hörn - härligt.



kram

2009-12-27 @ 01:57:52
Postat av: mamma

hemma lika fint som vanligt o du o em måste ju bara bli ha varit kvällens magneter kram

2009-12-27 @ 02:09:22
Postat av: Terese

Du va ju med hela tiden även om du inte var där i egen person, vi tänkte hela tiden hur du brukar styra upp det om jularna! Tack mamma, klart vi var;)

Ses lite senare, kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback