Smile like you mean it (ingen kommer någonsin se skillnaden)

Det har varit en lång dag. Kanske för att jag varit trött, kanske för att det varit många tårar, kanske för att min kropp är sliten efter för lite mat, träning och sömn, kanske för att jag blivit sårad av någon som betyder fast jag inte vill. Men högst troligt beror det på att inget någonsin bara är längre och för att det är så mycket svårt och för att det tär på kroppen och psyket att se människor man älskar känna en sådan otrolig smärta och sorg. Ingen kan förstå utom vi och jag hoppas heller inte att ni någonsin ska behöva uppleva det.

Sommar 2007

Jag och Erik kollade på matchen igår och blev besvikna på FBKs halvhjärtade insats. Vi åt mat, jag drack cola och kingen tog en bärs.
Ska in till King ikväll igen och se en film, äta godis och chips. Bio lade vi ner för det går inget som vi vill se.

Nu ska jag sova en halvtimme och sedan bär det av ut i natten.


Kommentarer
Postat av: Helen

Vad hander? Jag har textat dig nagra ganger, har du fatt dem? Hoppas allt ar ok.

Kram

2009-12-29 @ 22:35:10
Postat av: Terese

Hej syster. Nix, har ju inte fått dina mess, det va därför jag skrev till dig på fb.

Vi kanske kan höras till helgen eller så per tele.

Ta hand om er kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback