Ska jag falla så ska det finnas tid att falla fritt

Har spenderat kvällen hos min käre King. Filmtittande på hög nivå. Hette den första "I love you man" kanske? Skön rulle hur som helst. Sen blev det "When a man loves a woman" och kanske en tår eller två. Trist att köra hem i mörkret. Inget kul väglag, dimmigt och jävligt och 23 minus. Tack tackar.
Pool tog hem segern idag med Torres som drog in ett mål i 93e. Inte illa (Ja, och det var dagens fotbollsreferat, kan hända att jag bara engagerar mig för att Erik håller på United inte gillar dem haha)

Lutar åt att det blir lite tennis med pojkarna imorgon förmiddag och på eftermiddagen ska det handlas nyårsmat.

Har för övrigt fått Vooddler av syrran, men ej hunnit testa det än. Och du syster yster, medan jag kommer ihåg. Erik undra om han kanske kunde få en invite med?


Kommentarer
Postat av: jen

Vilken fin bild på er!

2009-12-30 @ 20:33:59
Postat av: Terese

Ja visst är den:)

2010-01-04 @ 15:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback